پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250972
اعلام جديدترين آراي کميته اخلاق/ مجيدي از فعاليت در فوتبال محروم شد
تاریخ انتشار : 1400/07/01 08:51:51
نمایش : 1328
بر اساس جديدترين آراي صادره از سوي کميته اخلاق سرمربي استقلال از فعاليت در فوتبال محروم شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، آراي کميته اخلاق به شرح زير است:
فرهاد مجيدي، سرمربي تيم استقلال به پرداخت پانصد ميليون ريال جزاي نقدي محکوم شده است. مجيدي از هرگونه فعاليت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعاليت وي صرفا پس از اجراي حکم و با اخذ تاييديه از کميته اخلاق امکانپذير خواهد بود.
 
محمد علي‌نژاد بازيکن اسبق آلومينيوم به پرداخت پانصد ميليون ريال جزاي نقدي محکوم شده است. علي‌نژاد از هرگونه فعاليت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعاليت وي صرفا پس از اجراي حکم و با اخذ تاييديه از کميته اخلاق امکانپذير خواهد بود.
 
احمد حميدي فرد و مجيد ساکي، سرپرست و مربي تيم فوتبال آبي پوشان هرکدام به پرداخت يکصد ميليون ريال جزاي نقدي محکوم شده است. نامبردگان از هرگونه فعاليت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع هستند و فعاليتشان صرفا پس از اجراي حکم و با اخذ تاييديه از کميته اخلاق امکانپذير خواهد بود.
 
هاتف شيخ لاري، مربي فوتبال به پرداخت يکصد ميليون ريال جزاي نقدي و سه ماه محروميت از هرگونه فعاليت ورزشي در زمينه فوتبال محکوم شده است. شيخ لاري از هرگونه فعاليت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده و فعاليت وي صرفا پس از اجراي حکم و با اخذ تاييديه از کميته اخلاق امکانپذير خواهد بود.
 
محمد زارع گشتي به پرداخت يک ميليارد ريال جزاي نقدي و محروميت ده سال از هرگونه فعاليت ورزشي در زمينه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي محکوم شد. وي از هرگونه فعاليت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه ها منع شده است و فعاليت وي صرفا پس از اجراي حکم و با اخذ تاييديه از کميته اخلاق امکانپذير خواهد بود.
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html